Pretekli četrtek je župan Občine Radeče Tomaž Režun sklical 13. redno sejo občinskega sveta Občine Radeče, ki bo potekala danes ob 16. uri v sejni sobi upravne zgradbe Občine Radeče. Predlagan dnevni red zajema 16 točk. Med njimi bodo obravnavali in dali v potrditev tudi Letno poročilo Medobčinskega inšpektorata – Skupnega prekrškovnega organa občinskih uprav občin Bistrica ob Sotli, Brežice, Krško, Radeče in Sevnica za leto 2024. Predvidena je tudi potrditev Ocene izvajanja občinskega programa varnosti Občine Radeče za leto 2024.
Kot izhaja iz dokumenta Letno poročilo Medobčinskega inšpektorata – Skupnega prekrškovnega organa (MI-SPO) občinskih uprav občin Bistrica ob Sotli, Brežice, Krško, Radeče in Sevnica za leto 2024, ki ga bo na današnji občinski seji predstavil vodja MI-SPO Martin Cerjak, bo beseda tekla o parkiranju, prehitri vožnji, pa tudi o nadzoru nad nepravilnim in nad ločenim odlaganjem odpadkov. Organ izvaja tako naloge občinskega redarstva kot tudi občinske inšpekcije.
Parkiranje, še vedno NAPAČNO in še vedno na INVALIDSKIH mestih
Na območju Občine Radeče so se v letu 2024 pojavljale kršitve pri parkiranju v mestnem središču občine Radeče, občasno še na Starograjski ulici in pri trgovskem centru Spar, ob jutranjih konicah še pri osnovni šoli v Radečah, kjer je bilo opravljenih več nadzorov v času začetka in zaključka pouka. Problematika prometne varnosti se je reševala v sodelovanju z Občino Radeče, SPV Občine Radeče,
Komunalo Radeče d.o.o. in s Policijsko postajo Laško.Po vseh štirih občinah (Bistrica ob Sotli, Brežice, Krško, Radeče in Sevnica) se občasno pojavlja problem zasedanja parkirnih mest, namenjenih invalidom, še vedno mnogi vozniki s priznanim določenim odstotkom invalidnosti zasedajo ta mesta, kar ni v skladu z veljavno zakonodajo, saj so pogoji za pridobitev parkirne karte natančno določeni in tudi da mora biti vozilo, parkirano na parkirnem prostoru za invalida, označeno z ustrezno parkirno karto.
Vozniki brez ustreznih ali veljavnih parkirnih kart so ob kršitvah opozorjeni, da si morajo ustrezne parkirne karte urediti na upravnih enotah po predpisanem postopku, če so do njih upravičeni. V postopkih se prav tako pretehtajo posamezne kršitve v primerih, ko gre za težja zdravstvena stanja in urgentne situacije, v teh primerih se kršiteljem izrekajo milejše kazni.
Po odpovedi delovnega razmerja in odhodu enega redarja v začetku leta 2024, sta dela redarstva vse leto opravljala dva redarja, tretja redarka je šele z decembrom 2024 pridobila pristojnost samostojnega dela po uspešno opravljenem izpitu.
Ob sedmih meritvah 30 prekrškov - iz predpisanih 50 km/h v povprečju vozili 66 km/h
V preteklem letu je bilo sedem izvedenih meritev hitrosti - vse na naslovu Titova ulica 52, in pri tem so ugotovili 30 prekrškov ob skupnem številu 994 izmerjenih vozil, kar pomeni 3,1 % kršitev.
Hitrost vozil je bila na vseh lokacijah meritev omejena na 50 km/h, povprečna hitrost vseh izmerjenih hitrosti vozil je bila 42,8 km/h, medtem ko je bila povprečna hitrost vozil, ki so prekoračila predpisano hitrost, 66,3 km/h.
Pri meritvah, izvedenih v občini Radeče, ni bilo zaznanih ekstremnih prekoračitev hitrosti in ni bila izmerjena nobena prekoračitev hitrosti, za katero bi bil zagrožen odvzem vozniškega dovoljenja kršitelju.
Tudi ostala področja: odpadki, odstranitev neregistriranih vozil, vključevanje v preventivne akcije
MI-SPO po navedbah Cerjaka načrtuje tudi v letu 2025 nadaljevati z
- izvajanjem poostrenih nadzorov nad nezakonitim odlaganjem odpadkov v naravi ter ustreznim ločevanjem odpadkov,
- nadziranjem oglaševanja in reklamiranja na javnih površinah in skladnost reklamiranja z veljavno zakonodajo,
- opravljanjem nadzora na občinskih cestah in zagotavljati varnosti prometa,
- na področju oskrbe s pitno vodo skrbeti za preprečevanje nezakonitih posegov in drugih nepravilnosti,
- zagotavljanjem priključitev občanov na javna kanalizacijska omrežja, kjer so zgrajena in v funkciji ter
- izvajanjem drugih nalog iz pristojnosti medobčinske inšpekcije.
PREBERITE TUDI:
Najboljša kurativa je preventiva - SPV Občine Radeče
Vir: Občina Sevnica (gradivo občinske seje)