Mesec in pol je bil bližnji Zidani Most prava atrakcija in nemalo obiskovalcev se je namensko radovedno ustavilo na železniški postaji - odkar je prišlo namreč do prevrnitve tovora in zatem postavitve dvigala, s katerim so nato tovor znova dvignili in namestili na vagon, je bilo območje na meji med Zasavjem in savinjsko regijo deležno izrazitega zanimanja. Včeraj so po 42 dneh od padca transformatorja z vagona, poskrbeli za dvig in namestitev na vagon, tovor pa je bil v noči iz včeraj na danes tudi odpeljan iz Zidanega Mosta.
Transformator, ki se je prevrnil z vagona 7. januarja ob 1.30, je bil včeraj na železniški postaji Zidani Most naložen na vagon. V samem začetku načrtovanja sanacije posledic izrednega dogodka, vezanega na prevrnitev, je bilo začrtano, da bo prispel iz Avstrije isti vagon, s katerega je padel transformator, vendar ta vagon od ustreznih avstrijskih organov še ni dobil soglasja - dovoljenja za vožnjo.
Toda zadeva zaradi tega ni obstala. Prispel je namreč drug primeren vagon, na katerega so naložili transformator - kot zanimivost, vagon ima 32 osi. Vse skupaj je na pustno soboto potekalo zelo hitro, saj je bil naklad transformatorja izveden v približno pol ure. Tako so tovor, po tem, ko je nepredvideno končan v prevrnjeni obliki na železniških tirih, po 42 dneh od prevrnitve naložen nazaj na vagon.
V noči iz sobote na nedeljo so tovor tako odpeljali proti Ljubljani in ga danes v popoldanskem času dostavili v Črnuče, kjer bo proizvajalec transformatorja le-tega pregledal.
Modro zaznamovan Zidani Most bo zagotovo ostal v spominu, saj se tako obsežne naprave (težke in s tolikšno nosilnostjo) na našem bližnjem območju še niso nahajale, zlasti pa ne toliko časa. Vozila in dvigala v značilnih modrih barvah podjetja bodo sedaj postopoma odstranili in odpeljali, krajanom Zidanega Mosta in okolice, zagotovo pa tudi vsem, ki so pobliže spremljali dogajanje od tedaj, ko je bil tovor prevrnjen pa do sedaj, ko je bil odpeljan, pa bodo ostali spomini, ki bodo posebej čez leta in mlajšim generacijam (zanamcem) predstavljali neko novo dimenzijo železničarskega dogajanja.