V Radečah je letno poročilo o delu Policijske postaje Laško sinoči predstavil komandir Alan Hrapot in ob tem je župan Tomaž Režun povedal, da naj bi s prihodnjim tednom začeli s prvimi deli rekonstrukcije državne ceste Zidani Most-Radeče ter ob tem osebno nanj naslovil prošnjo, naj se naredi, kar je maksimlano možno z njihove strani, da se ublažijo posledice ali morebitne težave ob zaporah.
V razpravi je svétnik Nove Slovenije Miran Prnaver opozoril, naj ob prihajajoči zapori ob projektu rekonstrukcije ceste Zidani Most-Radeče situacija ne bo tako nemogoča, kot je bila pred kratkim ob asfaltaciji odseka Vrhovo-Sevnica, od konca Vrhovega v smeri Šmarčne.
S Prnaverjem se je skozi komentar ("Trije semaforji za polaganje asfalta na stotih metrih - pa saj to je katastrofa, saj promet ne more normalno teči, tudi če smo strpni!" je strinjal tudi podžupan Občine Radeče Janez Prešiček, ki je bil odkrito šokiran, da tri dni pred samim začetkom postavitve polovičnih zapor ni nobenih jasnih informacij, nobenih navodil ali priporočil s strani investitoorja in da so informacije različne kolikor je različnih sogovornikov v zadnjih pogovorih na to temo. Prešiček je izpostavil vprašanje, kako kontrolirati gibanje tovornjakov in izrazil bojazen, da ob neprimernem ukrepanju "ne bomo prišli do Celja do 12h". Treba je takoj odreagirati, je bil jasen.
Na lanskoletni javni predstavitvi projekta je bilo rečeno, da bo tranzitni promet prepovedan, na kar je Tomaž Režun odgovoril, da se za dostavna vozila dostop ne bo omejeval, področje tranzitnega prometa pa je zgodba zase. Prvič v vlogi svétnice se je oglasila tudi Breda Šuligoj, ki se v službo pogosto vozi preko Podkuma in pravi, da se tudi na tej cesti, ki je sicer bila pred kratkim celovito infrastukturo posodobljena, znajdejo tovornjaki vlačilci, ki nikakor ne sodijo na konkretno to cesto, za katero pa se lahko kar potihem pričakuje, da bo uporabljena kot alternativa ob napovedanih polovičnih zaporah. Predlagala je, da se že v Celju in na drugi strani v Krškem začne tovornjake izločati iz prometa. Prometni znaki sicer so, a se v veliki meri niti ne upoštevajo.
Komandir Hrapot je odgovoril, da nadzora nikakor ne opuščajo, nasprotno - se izvaja, vendar pa tudi če voznika tovornjaka oglobijo denimo enkrat mesečno, se mu še vedno splača vozit, tudi če zavedno v prekršku. "Je pa ta problematika neurejena po vsej državi," je potolažil, da kršitve nikakor niso samo ali izstopajoče na našem območju.
Svoj komentar je izrazil tudi Zoran Čulk, ki meni, da bi bilo prav, da tranzitni promet poteka iz smeri Zagreba najdlje do Sevnice in Radeč, dalje do Laškega in Celja pa ne ter seveda obratno. "Skozi Zidani Most ne sme iti noben tovornjak in temu se pravi STOP TRANZIT", je povedal svétnik, ki tudi preživi veliko časa na cesti, v sklepnem delu razprave pa se oglasil še Peter Mlakar, ki daje v razmislek, naj se dostave opravljajo samo v zgodnjih jutranjih in poznih večernih urah tekom rekonstrukcije.